BFF :)

BFF :)

: : Tentang Saya : :

My photo
kuala terengganu, Malaysia
* bdk simple * * 16 tahun * * smkkgb * * in a relationship with Tg Azwan *

: couple :

: couple :

beberapa tahun akan datang :)

beberapa tahun akan datang :)
Daisypath Anniversary tickers

: saya :

: saya :

: saya :

: saya :

mereka yg terbaek :)

mereka yg terbaek :)

Wednesday, January 12, 2011

MERINDUI :(

saya rndu dgn dye , wlaupon asyk bertemu . tp kami jarang dpt berckp . msing2 bz . sbuk dgn study ,
mybe dye akn pndh skola ? so , how bout me ? i will be here alone without him . but , what more can i do ? juz pray 4 him . arap2 dye dpt blaja sungguh2 nnt , saya janji akn tnggu awk ! saya tetap setia dgn awk , sbb aty saya juz utk awk . i need u n ur love more than i need myself :(

No comments:

Post a Comment